diumenge, 28 de juny del 2015

ENTRANT EN EL MÓN DE LA MODA #2


Bé, avui torno amb una entrada totalment relacionada amb l’anterior. Bàsicament en aquesta entrada us ensenyaré com m’han quedat aquells dibuixos després de pintar-los a petició de l’Aria (aquí us deixo el seu blog)*(espero que em diguis que et semblen).
Però abans de començar amb la meva petita “exposició d’art”, us volia anunciar que he decidit obrir una nova secció en el blog (redoble de tambors sisplau): serà una secció ARTÍSTICA. En aquesta nova secció de tant en tant penjaré entrades amb alguns dels meus dibuixos, o fotografies, o esborranys com els que porto avui... En resum, coses relacionades amb l’art, sense tenir en compte la literatura.
Ara ja puc començar a ensenyar-vos els dibuixos.
1.    A veure, que us puc explicar sobre el dibuix que no pugueu veure amb els vostres ulls? Doncs que per pintar la samarreta he triat aquest color perquè és molt semblant al color d’una samarreta de les que em van robar a Itàlia. (Així que d’aquesta forma m’acomiado de la meva samarreta robada).


2.    Uff... A veure, si us sóc sincera aquest color amb el qual l’he pintat no em convenç massa. Ara esteu pensant “i per què l’has pintat d’aquest color?”, doncs perquè en el meu cap el conjunt era originalment blanc, però si l’hagués deixat blanc, no tindria gràcia i com que les sanefes ja les havia pintat verdes, he decidit pintar la resta també verda. (Reconec que sembla groc florescent, però és un verd claret).



3.    Aquest és un dels més senzills de pintar... però ja se sap que moltes vegades “menys és més” així que això és el que ha sortit d’aquesta frase. A més, recordeu que us vaig explicar que aquest vestit estava inspirat en un que va portar l’Ariana Grande? Bé, el que portava ella era blanc i jo, per marcar un mica de diferència (tot i que els vestits en realitat no s’assemblen) l’he decidit pintar negre.


4.    Sobre aquest vestit no sé què dir-vos. Simplement he pensat que el vermell li donaria un toc important. I, tot i que pot semblar que ha estat molt fàcil de pintar, ha costat bastant perquè ho he fet amb aquarel·les per intentar que el color es veiés més saturat (no sé si ho he aconseguit, però bé...).



5.    I, finalment, el vestit de princesa. Crec que aquest és que m’agrada més. Potser perquè és el que ha costat més de pintar o perquè era el més gran, però reconec sincerament que m’agrada com ha quedat.


Us ha agradat com han quedat? De quin color els hauríeu pintat?
PD: en la pròxima entrada deixaré una mica aquesta secció Artística i tornaré al món de la literatura. Però tranquils, que aquesta secció no es quedarà pas abandonada.

2 comentaris:

  1. oooh són preciosos! coincideox amb tu, el meu preferit tmb és l´últim *_*

    Un petó!<4

    ResponElimina