divendres, 3 de març del 2017

INSPIRATIONAL QUOTES #6


Hola a tothom,
Avui porto un tipus d’entrada que feia molt temps que no feia i que trobava a faltar... es tracta d’una entrada de “Inspirational Quotes”. Pràcticament me n’havia oblidat, però fa poc, quan vaig estar fent l’entrada amb frases sobre “Dos chicos Besándose” Part 1 i Part 2, em vaig enrecordar d’aquesta sèrie d’entrades i he decidit recuperar-les. Així que no m’entretindre gaire en la introducció i passem directament a les frases:

(Cada vegada que pujo en una atracció, sempre estic pensant en quina cosa està malament i com es pot millorar.)


(Quan ets una dona has de treballar més dur per aconseguir fer riure a la gent… segueixo a moltíssimes dones divertídes a Twitter. És un recordatori de cada dia que les dones realment són divertides.)

(Penso que tothom està boig.)



(Sóc un optimista en el sentit de que crec que els humans són nobles i honorables, i alguns d’ells realment intel·ligents. Tinc una visió molt optimista del individus.)

(Qualsevol veritat és millor que un dubte indefinit.)


(He de defensar els meus ideals pels possibles temps que arribaràn i durant els quals les podré portar a terme.)

(Si és una bona pel·lícula, el so podria marxar i el públic seguiria tenint perfectamente clar el que està passant.)


If you want something said, ask a man; if you want something done, ask a woman.
(Si vols una cosa dit, demana-li a un home; si vols alguna cosa feta, demana-li a una dona.)
Margaret Thatcher

Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.
(Somia com si haguessis de viure per sempre. Viu com si haguessis de morir avui.)
James Dean


We know what we are, but know not what we may be.
(Sabem que som, per no que podríem ser.)
William Shakespeare


Espero que us hagin agradat!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada