divendres, 20 de gener del 2017

BOOK-TAG


Hola a tothom,
Després de bastants dies sense escriure res, finalment torno amb un book-tag. La veritat és que estic súper agraïda amb el blog Chemistry Study per haver-me nominat perquè m’ha ajudat a motivar-me i posar-me un cop més davant de l’ordinador a escriure una nova entrada pel blog.




Bé, aquí teniu una petita explicació de com funciona el book-tag:
1- S’ha de donar les gràcies i seguir al blog que t’ha nominat.
2- Respondre les preguntes que aquest blog t’ha fet.
3- Fer 11 preguntes a 11 blogs amb menys de 200 seguidors.
4- Avisar als blogs que han estat nominats.



Comencem amb les preguntes de Chemistry Study:

1. Quin llibre em recomanaries?
Evidentment “El noi del bus” (sento la publicitat, però s’ha de fer) i el meu llibre preferit “El vigilant en el camp de sègol”. Aquest segon reconec que, tot i que a mi m’encanta i me l’he rellegit més d’una vegada, és un llibre especial que no agrada tothom, així que encara que te’l recomano, no et puc prometre que t’agradarà.



2. Si ara mateix estiguessis en qualsevol llibreria, quin llibre compraries i per què?
La veritat és que, ara, en aquest precís instant em compraria “El día en que el cielo caiga” perquè vinc de llegir les respostes de Chemistry Study i ha recomanat el llibre a gairebé totes les respostes, així que si ara mateix estigués en una llibreria, me’l compraria sense dubtar-ho ni un instant.

3. Quin gènere literari t’agrada menys?
Crec que no hi ha cap gènere literari que no m’agradi o m’agradi menys que els altres, encara que he de reconèixer que en les meves estanteries predominen els llibres romàntics, mentre que els clàssics, la novel·la negra i altres tipus de novel·les es troben en desavantatge.


4. Quina és la teva saga preferida?
Buff... en tinc masses, impossible triar-ne una de sola.

5. Si haguessis de viure la història de qualsevol personatge, quin seria?
Personalment m’encantaria entrar en el món dels caçadors d’ombres, així que definitivament em demano la vida de la Clary Fray.




6. T’agrada més llegir en paper o en digital?
Absolutament i sense discussió en paper abans que en digital. 


7. Quants llibres t’has proposat llegir aquest 2017?
No m’he proposat cap número determinat perquè quan ho faig m’acabo estressant i, llavors, llegir s’acaba convertint en una obligació. Prefereixo anar llegint al meu ritme i quan pugui.

8. Quina ha estat la teva primera lectura aquest any?
Sincerament, no n’estic gens segura. Podria haver estat “Todas mis heridas”, llibre del qual estic preparant la ressenya, o “Dos chicos besándose”, llibre del qual també estic preparant la ressenya. No ho tinc gens clar, però com a informació adicional, us informo que ara estic llegint “The silence of the lambs”.

9. De quin llibre estàs esperant que facin una adaptació al cinema o a la televisió?
Del meu llibre, “El noi del bus” (crec que ja he fet tota la publicitat que podia en aquesta entrada) i d’una saga que em vaig llegir fa bastant que es diu “The iron king”. Penso que una adaptació d’aquest llibre seria molt interessant perquè passa en un món de fades, animals encantats, on hi ha diversos regnes...



10. Quin llibre rellegiries?
Sense cap dubte “El vigilant en el camp de sègol”, crec que ja me l’he llegit tres o quatre vegades, però no me’n cansaria mai. I un altre que també ja m’he rellegit, però no m’importaria tornar a fer-ho, és “Eleanor & Park”, és una història preciosa.



11. Últim llibre que t’han regalat i que tu has regalat?
L’últim llibre que m’han regalat ha estat “Wuthering heights” (Cumbres borrascosas) en anglès i l’últim que jo he regalat ha estat “Yo fuí a EGB” als meus pares.

Ara que ja he respost totes les preguntes és hora que jo en proposi algunes...

1. Quin va ser el teu primer crush literari?
2. Si poguessis reviure un personatge literari que ha mort, a qui reviuries?
3. Si haguessis de viure la història de qualsevol personatge, quin seria? (L’he copiada, ho  sé, però és una molt bona pregunta)
4. Quina és la millor adaptació cinematogràfica que has vist d’un llibre que t’has llegit? I la pitjor?
5. Quina és la teva parella literària preferida?
6. Quin és el teu clàssic literari preferit?
7. Quin llibre estàs llegint actualment?
8. Amb quin personatge literari t’identifiques més?
9. Ets del que rellegeixen llibres o no ho has fet mai?
10. Alguna vegada has deixat un llibre a mitges perquè no t’agradava gens?
11. Si escrivissis un llibre, quin títol li posaries?

I, finalment, el meu llistat de blogs nominats (no són 11, però és igual):
El blog de lluna  (Té més de 200 seguidores, però la volia nominar igualment).

Si no estàs a la llista, però vols fer el book-tag i respondre a les meves preguntes, t’animo a fer-ho! Si m’avises en els comentaris, t’afegiré a la llista quan pugui!
Moltes gràcies a tots!







2 comentaris:

  1. Me encantan todas tus respuestas!! Me apuntaré tus recomendaciones en mis cuaderno de libros por leer <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchísimas gracias! Pues espero que puedas leerlos y te gusten!

      Besos y nos leemos!

      Elimina