dimarts, 18 d’agost del 2015

LIEBSTER AWARDS (II)


Hola a tots i totes,
Avui torno amb el meu segon Liebster Award. Aquest cop m’ha nominat El blog de Lluna, moltes gràcies per nominar-me. La majoria ja sabeu que és, però per si algú no ho sap, és com un tag al que els bloggers es nominen entre ells i que consisteix a respondre una sèrie de preguntes que van variant cada vegada. Bé, aquí us deixo les normes.


Aquestes són les regles:
- Agrair al blog que t’ha nominat i seguir-lo.
- Respondre a les 11 preguntes que t’han fet.
- Nominar a 11 blogs que tinguin menys de 200 seguidors.
- Avisar-los que han estat nominats.
- Realitzar 11 preguntes als blogs que han estat nominats.

Bé, comencem amb les preguntes:

1- Et sents identificada amb algun personatge? Amb quin?
No em sento identificada amb cap personatge en tots els sentits, però sí que em sento identificada amb certes característiques de diversos personatges.

2- Que opines dels llibres escrits per youtubers?
Doncs la veritat és que no en tinc una opinió extremadament positiva. Almenys després del boom de l’escriptor fantasma del llibre “Girl Online”, que em va decebre una mica. Tot i això, crec que la majoria de youtubers que escriuen llibres no escriuen novel·les, sinó que escriuen llibres parlant de bellesa o temes semblants als que parlant en el seus canals i aquest tipus de llibre em sembla perfectament bé, perquè saps que una gran part del llibre l’han fet ells perquè hi ha els seus consells, vivències seves...


3. Tens alguna frase preferida o alguna cosa per l’estil?
La veritat és que no tinc una frase preferida, però m’encanten moltes frases de “El vigilant en el camp de sègol” i de “No està escrit a les estrelles”; el primer perquè té frases que et fan somriure i reflexionar de tant en tant i l’altre perquè simplement són molt boniques i profundes.


4- Quina pel·lícula basada en un llibre odies més?
A veure, jo diria la de “El club de los incomprendidos”, però no perquè la pel·lícula em desagradés, la veritat és que em va agradar, sinó perquè la semblança amb el llibre és del 5%. I, personalment penso que si fas una pel·lícula basada en un llibre, el fet de realment BASAR-TE en el que diu el llibre és bastant important.


5- T’encanta alguna sèrie? Quina?
Estic totalment enganxada a “Pretty little liars” i ara, per fi, ja sé qui és l’A (Déu meu, quin episodi”) i, per cert, demà hi ha capítol nou. Però a part d’aquesta, la veritat és que estic totalment enganxada a totes les sèries relacionades amb assassinats (Mentes criminales, Castle, Bones, Imborrable, El cuerpo del delito, C.S.I, Caso abierto...).


6- Quin tipus de música t’agrada?
M’agrada la música pop, sí sóc molt típica, però m’agrada aquesta música. Per cert, un cantant que m’agrada bastant és el Bruno Mars.

7- Si poguessis viatjar al passat, on aniries i a qui visitaries?
Si pogués anar al passat aniria a veure’m a mi mateixa (hehehe) quan tenia nou anys i estava de viatge a Nova York, m’encantaria veure més llocs i explicar-li algunes coses a la meva jo passada sobre el futur.

8- Si poguessis reviure a algun famós (cantant, escriptor, actor...), a qui reviuries?
M’encantaria reviure a l’Audrey Hepburn, és la meva actriu preferida. A més, era una gran persona, els últims d’any de la seva vida va estar treballant a l’Africa amb l’Unicef, mai va ser el centre de cap escàndol, i no sé, em dóna la sensació que va viure una vida exemplar.


9- Tens algun somni que vulguis realitzar sí o sí?
Doncs m’encantaria estar durant dos o tres mesos viatjant pel món, seria realment un somni fet realitat.

10- Quin animal mitològic t’agrada més?
Doncs la veritat és que no tinc animal mitològic preferit, però he de dir que el que m’agrada més són les sirenes.


11- T’agrada llegir poemes? Si és així... Quin és el teu poeta preferit?
La veritat és que no, no m’agrada en excés. Llavors si t’hagués de dir el meu poeta preferit no sabria que dir-te.

I finalment aquí estan els meus nominats i les meves preguntes:
Preguntes
      1.    Per què vas obrir el blog?
      2.    A quin lloc t’agradaria viatjar algun dia?
      3.    Si poguessis reviure a un famós, a qui reviuries?
      4.    Quina parella de llibre t’ha agradat més?
      5.    Quina adaptació cinematogràfica d’un llibre no t’ha agradat gens?
      6.    Estàs enganxat a alguna sèrie?
      7.    Quina frase trobes motivadora?
      8.    Quina era la teva sèrie infantil preferida?
      9.    A quins blogs segueixes més?
     10.  T’agrada cuinar? Sí la resposta és sí, quin és el plat que saps cuinar millor?
     11. Quan temps tens planejat seguir amb el teu blog?
      Nominats
   
      Moltes gràcies a tots.


6 comentaris:

  1. Hola!
    A mi també m'agrada molt Pretty Little Liars ,però vull llegir-me els llibres abans de veure la sèrie :3

    Una abraçada!
    Lluna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Lluna nova ;),

      Doncs crec que dels llibres a la sèrie canvia una mica, però segur que t'encantarà la sèrie ;), és que enganxa com una mala cosa.

      Un petó <3

      Elimina
  2. Hola Ana!!

    Moltes gràcies per la nominació! Tinc moltes ganes de fer-ho!

    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marta,

      Hahaha de res, estaré atenta a quan el publiquis ;). Per cert, em dic Aina no Ana, hi ha molta gent que sempre s'equivoca hahaha.

      Petons!

      Elimina
  3. Hey Aina!

    Moltes gracies per nominar-me, ja he contestat les preguntes al meu blog :)

    Fins aviat!!

    P.D: Tinc moltes ganes de llegir el teu llibre ;P

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,

      Hahaha de rees, doncs ara mateix m'hi passo ;)

      Moltíssimes gràcies,

      Petons!!

      Elimina