divendres, 10 de juliol del 2015

FRASES DE LLIBRES (THE FAULT IN OUR STARS/NO ESTÀ ESCRIT A LES ESTRELLES)


Com havia dit en l'última entrada, aquí hi ha moltes frases de "No està escrit a les estrelles" que em van agradar i aquí estan (potser que en faltin perquè les anava apuntant mentre em llegia el llibre).

“Per què coi hauria de jugar a bàsquet quan podria volar o llegir o mirar gent guapa o una altra cosa que de dèbo m’agradi?

“-Què és allò?
-El cabàs de la roba bruta?
-No, al costat.
-No hi veig res al costat.
-És el meu útilm bri de dignitat. És molt petit.”


“-Tot té gust a monedes. A part d’això, vaig amb una muntanya russa que només puja. Com tens els ulls?
-Ah, molt bé. Vull dir, l’únic problema és que no els tinc al cap.
-Genial. No és que vulgui ser més que tu ni res, però el meu cos està fet de càncer.”


“Crec que l’univers vol que se’l noti. A l’univers li agrada que observin la seva elegància”.

“-La ignorància és felicitat –vaig dir.”

“No hi ha honor a morir-se <de>.”

El meu càncer sóc jo. Els tumors estan fets de mi. Estan fets mi com segur que estan fets de mi el cervell i el cor. És una guerra civil, Hazel Grace, amb un vencedor predeterminat.”

“-El món no és una fàbrica de concedir desitjos.”

“No et preocupis per mi Hazel Grace. Estic bé. Trobaré la manera de continuar aquí per empipar-te molt de temps.”

“Qui és tan ferm que no es deixa seduir?”


“Saps que hauríem de fer Hazel Grace? Ens hauríem d’unir i formar una parella de vigilància discapacitada que va rugint pel món, reparant les injustícies, defensant els dèbils, protegint qui està en perill.”

“Estic enamorat de tú i no estic per negar-me el senzill plaer de dir certeses.”

“Observació: fer cua és una forma d’opressió.”

“És a dir, que si ens organitzàvem a assignàvem a una certa quantitat de cadàvers a cada viu, hi hauria prou gent viva per recordar tots els morts?”

“El més estrany de les cases és que quasi sempre fa l’efecte que a dintre no hi passa res, tot i que contenen gran part de les nostres vides.”

“-Ara ja estic millor. Demà me’n vaig a Amsterdam amb en Gus.
-Ja ho sé. Estic força informat de la teva vida perquè en Gus no. Parla. Mai De. Res. Més.”

“-Per això m’agrades. T’adones que és molt rar trobar-te un tros de dona així que deixa anar la versió adjectival de la paraula pedòfil? Estàs tan ocupada sent tu que no tens ni idea de com ets de totalment insòlita.”

“-T’adones que intentar mantenir la distància amb mi no disminuirà l’afecte que sento per tu, oi? –va dir.
-Suposo?
-Tots els esforços per estalviarme el que sigui fracassaran.”

“I tot i que jo era al llit i ell al seu soterrani, era com si fóssim en aquell tercer espai increat, que era un lloc que m’encantava visitar amb ell.”


“-Que són massa bufons, els animals? –va preguntar en Gus.
-Vull minimitzar el nombre de morts de les quals sigui responsable –vaig dir.”

“-No vulguis ser massa ansiós.
-Ja, per això he dit demà. Et vull tornar a veure aquesta nit, però estic disposat a esperar tota la nit i part de demà.”

“És una metàfora, mira: et poses la cosa mortal entre les dents, però no li dónes el poder de matar-te.”

“-Em sembla que li està fent mal a la teta –vaig dir.
-Sí, costa d’establir si intenta excitar-la o fer-li un examen mamari.”

“-L’hauries de veure –va dir—. V de vendetta, em refereixo.
-Molt bé. Ja la buscaré.
-No. Amb mi. A casa meva. Ara.
Em vaig aturar.
-Amb prou feines et conec, Augusts Waters. Podries ser un assassí.”

“M’agrada mirar la gent guapa, i fa un quant de temps vaig decidir no negar-me els plaets més senzills de l’existència”.



Us han agradat les frases? Les recordeu?


6 comentaris:

  1. Les recordo totes!!! M'encanten!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahaha és que el llibre té frases maquíssimes. Gràcies per comentar.
      un petó <3

      Elimina
  2. Estic rellegint TFIOS per cinquè cop, no cal dir que és un dels meus llibres preferits.

    ResponElimina
  3. -El Mundo no es una fábrica de conceder deseos.
    "Es una metáfora, mira: te pones la cosa mortal entre los dientes, pero no le das el poder de matarte." La recuerdo perfectamente.
    Tengo que leer el libro. Cometí un error. Ya vi la película.
    Un beso, nos leemos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahaha. El libro es muy bonito aunque ya hayas visto la pelicula, seguro que te gustara.
      un beso, nos leemos ;)

      Elimina